my week

Okej. Såhär såg min vecka ut. Har varit väldigt väldigt dålig att ta bilder denna vecka, lyfte inte ens på kameran.. tråkigt. Men iallafall, måndag-onsdag var jag hemma från skolan för var sjuk och de dagarna gjorde jag verkligen ingenting, vilade, internetshoppade julklappar och såg serier. Sedan på onsdag eftermiddag åkte vi till min värdmammas föräldrar som bor utanför Seattle för det var ju dags att fira thanksgiving! Min första thanksgiving var bra, den bestod av mat, mat, lite mer mat och mat. Sedan lite efterrätt på det och kolla på när Seahawks spelade football mot 49ers. De vann så alla var lite extra glada. Dagen efter var det ju dags för black friday, blev tyvärr ingen crazy-black-friday-shoppa-hela-natten som jag hade hoppats på. Utan vi for istället dagen efter på förmiddagen och shoppade. Kanske lika bra, för de visade på nyheterna massa galna videos där folk slogs över ex. den sista tv-apparater och att köerna till kassorna var flera timmar lång. Lite roligt dock, först firar man att man är tacksam över allt man har och några timmar efter så far man och slåss mot andra personer för att få den sista tv-apparaten. Only in america.
 
Har iallafall haft en väldigt bra helg därborta och det var tråkigt att lämna eftersom detta var nog sista gången jag träffade alla. Eftersom snart är det dags för familjebyte (åker med Rotary och ska ha tre värdfamiljer). Men kommer prata mer om detta senare. Kramis

VAR ÄR ALLA bilder från den fantastiska Thanksgiving festen med 45 personer? Vi har blivit bortskämda nu med fina bilder och vill alltid se vad du varit med om gumman...så skärpning..ha ha

Svar: Jag vet.. Var verkligen jätte dålig denna helg på att fota..
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?