Min 18-årsdag

Dagen började med att jag fick prata med mina favvotjejer och världens bästa faster på FaceTime. Bästa starten på födelsedagen! 
 
Sedan hade värdfamiljen fixat våffelfrukost, mums!!
 
Alla som fyller år den 1 oktober hade sitt namn uppe på en tv-apparat. Notera den svenska bokstaven! Min andra värdpappa som är rektor på middle school sa att han hade googlat länge efter den haha. 
 
Sedan kom jag till skolan och fick ett grattiskort av Wiebke och hon bjöd på godis från Tyskland!
 
På lunchen så gick jag på mitt favoritcafé och när jag kom in dit sa det "En strawberry milkshake?" haha.. stammis eller vad? och så sjöng alla de som jobbade där för mig! och folk som var där på caféet ropade grattis och allt. Hihi. Sedan på min office aide lektion så hade hon som jobbat där bakat till mig. Så gulligt!!
 
Jag och min ägiga tyska ♥ // Jag & Emmy på körlektionen. (Hon var den enda jag mindes namnet på i början av mitt år haha...)
 
När jag kom hem så fick jag en trevlig överraskning! Mamma, pappa och brorsan hade beställt blommor, en nallebjörn, praliner och chokladdoppade jordgubbar som levererades idag! Blev så glad!
 
När jag kom hem från skolan så hade mina värdföräldrar gjort det riktigt fint (och rosa!!!!!) med massa dekorationer, godis, photobooth, vi åt svenska köttbullar (eller ja.. så svenska det kunde bli i USA haha), och kladdkaka!!! Mums. 
 
Presentöppning! Här ser ni ett fotoalbum jag fick av Wiebke med några bilder, som jag sedan ska fylla på under året och en one piece från min familj i Sverige. Tack tack tack!! ♥♥
 
Och här är alla presenter! Allt från presentkort till ett signerat kort av tjejernas fotbollslag. Mycket bulldog saker, vilket blir perfekt till skolans matcher eftersom bulldog är deras maskot. Så glad över allt. TACK TACK TACK ♥♥ 
 
Izzy, Aiden, Amanda, Jag, Hannah, Wiebke & Karina. ♥
 
Alltså vilken fantastisk dag jag har haft. Jag hade verkligen noll förväntningar på denna dag, tänkte att den blir som den blir men den blev helt underbar!!! helt helt underbar. Jag är så glad att jag vågade bjuda in tjejerna från skolan fast än att jag inte kände dem, var så nervös att det skulle bli stelt men vi har skrattat så mycket under denna kväll och jag är bara så så glad. Denna dag kommer jag minnas länge. En väldigt lyckad 18-årsdag i USA. Kramkramkram från en glad tjej. 

Men vad jobbigt att fylla år i USA...synd att ingen brydde sig om dig...Ha ha ha. Det blir nog väldigt svårt att toppa denna dag! Helt underbart att du fick uppleva detta och att allt blev så jäkla bra...kul att du gillade den amerikanska sparkdräkten. Underbart att Tim o Paige gick all in för dig så att allt verkligen blev perfekt. Just nu verkar livet ganska gött overthere. Puss

Svar: Haha.. ja det var verkligen en jättebra dag!! den kommer jag använda flitigt <3 Ja, livet är allt bra just nu. puss
Emmy - utbytesstudent i usa

Grattis Grattis, vilken toppen dag, dn dagen kommer du nog aldrig att glömma. Fortsätt att ha det bra! Kram

Svar: Tack, ja det var verkligen en superbra dag!! kram
Emmy - utbytesstudent i usa

Mia

Oj vad de hade fixat och donat och vad roligt att festen blev lyckad! Kram kram




Kom ihåg mig?