Q/A - värdfamilj

Hej! Jag funderar på att åka med rotary nästa år men om jag uppfattat det rätt så måste mina föräldrar också då ta hand om en utbytesstudent, stämmer det? Tar dina föräldrar hand om en?
 
Svar: Hejhej, först och främst - vad kul att du funderar på att åka! Det tycker jag du gör rätt i. Ja det stämmer. Rotary har det som krav, att man ska vara värdfamilj till en utbysstudent. Det behöver dock inte vara just när du är borta, det kan vara när du kommer hem igen och det behöver inte vara helt år också, kan vara några månader. Det är dock något din familj och din rotaryklubb i din stad kommer överens om!  Lycka till med allt och om du har några mer frågor så är det bara att ställa dem. Kramkram ♥
 
Jag och alla andra utbytesstudenter i distrikt 5060 ♥

Nu är det väl bara drygt en månad så får du träffa hela gänget igen?

Svar: Tim fick ett mejl att vi ska redan träffas den 21 nov i Wenatchee! och sedan träffas vi igen i Kanada den 5 dec :)
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?