shorts

Min värdmamma hade gjort jättefina inbjudningskort till min födelsedag på onsdag som hon ville att jag skulle dela ut till mina kompisar på skolan... I Sverige så bjuder jag ju alltid in min allra närmaste vänner, men här har jag ju bara gått 18 dagar i skolan så har inte kommit någon så nära än, förutom tyska tjejen. Men jag bjöd in fem amerikaner som jag tycker verkar trevliga och som jag vill lära känna bättre, så hoppas det blir kul! 
 
Sedan efter skolan så gick jag till en second hand butik, för letade efter ett par jeans som jag sedan skulle piffa till. Det fanns dock bara jättejättestora eller små, så jag köpte ett par barnjeans! Som jag sedan har klippt till shorts och gjort de lite sötare. Det roliga var att de som jobbar i butiken var inte där, jag väntade i 10-15 minuter på att någon skulle dyka upp, så tillslut tänkte jag om jag skulle lämna 5 dollar och sedan gå. Tillslut kom det en kille och jeansen kostade endast 50 cent! alltså 3,5 kr! Ska gå och leta lite nogare någon annan dag och se om jag hittar något till mig själv. Annars kommer jag defenitvt gå dit några fler gånger när jag ska göra artprojekt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Så söta de blev! Älskar att du pysslar o längtar tills vi kan pyssla tillsammans! Superbra att du bjöd in några tjejer, kan ju vara början till en fin vänskap. Tänk att du fyller 18 år imorgon....mammas lilla tjej blir stor. 💗




Kom ihåg mig?