Volleyboll

Skolan var riktigt rolig idag, förutom engelska lektionen... men gissar att det så jag kommer känna hela året, så tur att det bara är 1 av 7 lektioner jag inte gillar. Det är bara 50 minuter, så det kan jag stå ut med. På arts lektionen så frågade många personer frågor om mig & Sverige. Så det var lite kul! Idag hade jag min första volleyboll träning, kände mig väldigt förrvirrad eftersom vet inte riktigt vad alla ord betyder på engelska som de använder och att jag inte visste hur man skulle göra alla övningar... men alla var verkligen så snälla mot mig och hjälpte mig, visade hur man skulle göra osv, så det gick bra. Träningen var 2,5 h, så gissa hur mina armar mår nu... ajjjj
 
Dock så vet jag inte om jag gillar denna sport så mycket. Tänker tillbaka när jag har haft volleyboll på idrotten på skolan, har ju aldrig liksom gillat det... hehe. Så jag ska ge det någon gång till och sedan får jag se hur jag känner då! Om jag vill fortsätta eller inte, annars får jag hitta på något annat och göra! Jag ska ju bara vara här ett år, så vill lägga den tiden på saker som jag tycker är roligt och sånt som gör mig glad. Vi hörs, kramis

Härligt att plugget var kul idag! Du kommer nog känna att du har en kropp när du vaknar...aj..men gör som du sa, ge det en chans. Håll fokus på att hitta grejer som gör dig glad, helt rätt inställning. Löv jo...puss




Kom ihåg mig?