+++


Skolan var jätterolig idag haha, en i min klass sa att han skulle flytta till sverige, öppna ett walmart och sedan köpa sig en älg. (???)haha det var lite kul... Denna dag så valde jag att lyxa till lunchen lite, istället för att äta samma vanliga macka. Så gick och köpte mig mat, en smoothie och en chokladdoppad jordgubb! Jag och Wiebke började skratta för där satt jag med all min mat och så kollade vi på hennes "mat" som bestod av en banan. 

Hade ingen träning idag för de är och spelar match i Wenatchee, tänkte fara och se på den men eftersom den började klockan tre hade värdfamiljen lite svårt att ta sig ifrån jobb och sånt. Lite tråkigt att inte vi i JV får följa med på bussen, de har pratat hela säsongen hur alla tillhör detta lag, vi har kollat på varandras matcher, stötta varandra men sedan när det kommer till play offs så får vi ej följa. Lite synd! Men ska fara och se någon annan match. 

När jag kom hem har jag iallafall suttit och slängt ihop en skiva med svenska låtar till min art lärare, varje lektion lyssnar vi på låtar från alla världens hörn och han ville gärna ha en från Sverige också! Så har fixat det :) Sedan gick jag och mina värdföräldrar ut och åt, det var gott! Sista skoldagen imorgon, för på fredag åker jag till Kanada - hur kul?!?! ️Kramkram 

Din skola verkar vara helt fantastisk! Underbart att du stortrivs. Köpa sig en egen älg, det vore något! Ha ha. Spännande att höra vad läraren tycker om den svenska musiken.




Kom ihåg mig?