Våra dagar i Okanogan.

När min familj kom hit så for vi runt i min lilla stad och kollade bland annat på skolan och drack en smoothie från mitt favorit café!
 
Sedan på kvällen så hade Rotary ett hejdå party för mig, och det var så himla roligt och är så glad att jag har varit omringad av så fina människor.
 
Tog lite bilder med alla familjer!

Även världens bästa Jordan som ska till Sverige på ett utbytesår var där! och finaste Clara från Spanien.
 
Dagen efter så for vi och skjöt massa olika vapen med bästa Ralph! Det var jätteroligt.
 
Sedan åt  vi middag på the breadline, mums! söta Emma var där också :)
 
Sedan for vi upp till Rockwall cellars och hängde lite där. Var jättetrevligt verkligen och en bra sista kväll i Okanogan. Här sa jag även hejdå till min andra värdfamilj och världens bästa Sandy med familj.
 
Morgonen efter så packade jag det sista och så jag hejdå till min ägiga amerikanska familj och började roadtrippen! Var dock väldigt jobbigt att säga hejdå och saknar dem vädigt mycket. ♥



Kom ihåg mig?