23 dec.


Fick ett jättefint kort, teckning, brev och paket från världens bästa faster med familj, tack tack tack!!! 

Imorgon är det julafton. Känns jättekonstigt och har inte så jätte mycket julkänsla heller. Men jag tycker det ska bli kul att få fira en amerikansk jul! Jag tycker inte heller det känns så jättejobbigt, känner att jag fick ut alla känslor den gången på kör lektionen i skolan haha... Utan att det mest ska bli kul och intressant att få fira jul här. 

Morgondagens planer (som jag vet om) är att göra svenska köttbullar (hjälp?? Önska mig lycka till haha.. Är inte den bästa på att laga mat lol), skypa med familjen, fixa en present med mina värdsystrar, gå till kyrkan vid midnatt! Sedan får vi se om det är några andra planer, det är en sak jag har lärt mig här att det är mest bara att följa strömmen och se vad som händer! Nu ska jag iallafall sova. Godnatt! 

Älskade unge! Känns konstigt att du är borta nu under julen, men så länge jag vet att DU har det bra så mår jag också bra...
Hoppas du får en härligt amerikansk julhelg med allt vad det nu innebär, ska bli spännande att få se vad ni hittar på! Massor av julpussar! 😘😘😘

Glömde säga lycka till med köttbullarna..ha ha...det blir nog bra!

Mia

Hoppas att du hade en riktigt härlig julafton! Och att julklappen passade 😊 Du är ju snart expert på att göra köttbullar! Kram




Kom ihåg mig?