Busy day


Idag for vi i kören runt till olika ålderdomshem och sjöng lite sånger för dem. Det uppskattades mycket och alla var så söta! 

Vi åt lunch på Dairy Queen! 

Sedan åkte jag och fick en massage för ryggen, gjorde inte lika ont denna gång så det var ju skönt. Efter det for jag tillbaka för att kolla när laget spelade match. Både JV & varsity vann så det var ju jättebra! 


Sedan var det dags för christmas party hos min kontaktperson med Rotary! Det var trevligt och roligt. Kom hem vid 22 tiden och sedan slog jag in lite julklappar. Denna vecka har varit lång, har haft fullt upp från morgon till kväll. Men det är kul! 

Imorgon är det sista skoldagen och sedan får vi jullov, har inte ens tänkt på att vi får jullov denna vecka. Skolan är så rolig här och trivs så bra där så tänker inte på lov! Haha. Konstigt. 

Idag har jag förresten varit här i fyra månader! Wiho. Tänk, redan fyra månader. Tiden går allt snabbt. 
 

Fint att ni spred lite glädje till de äldre...bra att du har fullt upp för då går dagarna fort. Nu snackar vi JULGRAN med stort J...kul att du fick gå på deras party! Puss

Wow vilken gran, min kändes helt plötsligt lite fjuttig. :) 4månader tiden går verkligen fort, ibland lite för fort. Önskar dej en fin jul å ett härligt jullov. Kram

Svar: Hihi ja det var en stor gran! Desamma! Kram
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?