Hawaii

Nu är flygbiljetten bokad så nu har jag en rolig sak att berätta! den 2-10 april så kommer jag spendera åtta roliga dagar i Hawaii med massa andra härliga utbytesstudenter. Vi ska få surfa, åka på en dags segling tur, snorkla, besöka pearl harbor, gå upp för diamond head, käka mat på Bubba Gump Shrimp och mycket mer. Jag är så galet taggad och det ska bli så kul att få spendera åtta dagar i paradiset! detta blir verkligen en dröm som går i uppfyllelse och känner mig så himlans glad! wow, hawaii - helt otroligt. aaaah är så lycklig. 
 
En annan rolig sak är att under min helg i Kanada så fick jag reda på att tre andra utbytesstudenter från mitt distrikt hade bokat exakt samma resa, utan att vi ens har prata med varandra om det! och det råkar vara de personerna man har kommit närmast också, så detta kommer bli hur kul som helst! Så peppad!

Jag är Sååå glad för din skull gumman o inte allssss avis 😝

Ahh. Blir sjukt avundsjuk. Vill också åka till Hawaii! Dröm.

Svar: Jag är så taggad! Kommer bli så kul. :)
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?