B-ball


En kalender i skolan, hittar ni mig?
 
Igår var första skoldagen efter lovet och det hände en liten grej som gjorde mig rätt irriterad och nere, så dagen var lite jobbig. Men sprang verkligen ut allt på basketträningen och var så mycket gladare efter det hehe! 
 
Idag hade vi basketmatch mot Brewster. Både JV+varsity tjejerna vann väldigt stort. Varsity killarna förlorade dock efter en väldigt jämn och spännande match! Jag fick spela väldigt mycket denna match vilket var jätteroligt (och jobbigt hehe) det var dock inte min bästa insats.. Hade lite oflyt med skotten! Så det var ju lite frustrerande haha.. Men Emmy sa några kloka ord till mig... 


Mia

Härligt att basketträningen gjorde så att du mådde bättre igen! Och kul att du fick mycket speltid. Nästa gång har du bättre tur med skotten ska du se! 😊 Nelia pratar verkligen om dig jämt. Härom dagen sa hon plötsligt " Nä nu får det vara nog. Nu ringer vi till Emmy och säger att hon genast får komma hem från USA!" 😀 Ha ha. Och filmerna om dina månader i USA ses om och om igen.... Kram ❤️

Svar: Haha så söt hon är!!! Saknar henne och er mycket ❤️❤️ så kul att hon gillar filmerna! Vi får face time:a snart. Kramkram❤️❤️
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?