+

Jag ber om ursäkt för väldigt dålig uppdatering. Men just nu ser mina dagar rätt lika ut, vakna upp, gå till skolan, basketträning eller match, åka hem, gå och lägga sig - repeat. Samma visa varje dag, men jag gillar det! Basketen går bara bättre och bättre och har faktsikt riktigt kul! det är jobbigt, men väldigt roligt. 
 
Historia läraren gav oss en sjukt jobbigt och stor läxa som vi måste fixa på några dagar, vi ska ha en så kallad final, där vi har ett stort prov på allt vi har lärt oss under detta halvår. Så nu ska vi skriva ner anteckningar på allt och sedan får vi ha med oss det på provet. (tack tack detta land för att man få ha anteckningar och sånt under prov ♥♥♥♥) men det kommer iallafall ta mycket tid att göra detta, men men, ska väl egentligen inte klaga. Detta är väl praktiskt taget första gången jag faktiskt måste anstränga mig lite hehe. Det är dock allt eller inget som gäller, missar man att skriva ner en enda ynka liten sak i anteckningarna så får man 0 poäng på allt. Önska mig lycka till!
 
hoppas ni alla har det kalasbra, kraaam! ♥♥
 
 

Kul att du trivs med basketen! Det finns ju mycket du kan visa för oss även om allt nu är vardag för dig. Hur bor du? Hur ser det ut i din närmiljö, Okanogan, dina klasskompisar, berätta mer om olika ämnen osv...lycka till med Historian. Puss

Lycka till😄

Häftigt att du är i USA och spelar basket :D

Svar: Ja det är riktigt kul och en upplevelse!
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?