nyår

I julklapp så fick jag ett säsongskort av min organisation på en skidbacke som ligger i närheten, så igår for jag och mina två värdsystrar dit! Vädret var toppen och det var jättekul!
 
Sedan på kvällen så kom Wiebke över, vi åt mat, spelade guitar hero haha, tog det lugnt, skrattade, kollade när de släppte ner bollen i Time Square, New York. Någon gång ska jag fira nyår där! verkar så himla fränt och sedan efter 12 slaget gick vi och la oss, för jag skulle upp tidigt! Men hade iallafall en bra nyår. Tänk att det redan är 2015, tiden går så galet fort!
 
Idag började jag dagen kl 9 med en två timmars basketträning. Här spelar det ingen roll att det är nyår, USA är verkligen helt tokiga när de gäller sport, vi hade tillochmed en frivillig träning på julafton! Men gillar ändå att ha morgonträning, för då har man som gjort bort det och har hela dagen till att göra vad man vill :)
 
Förresten, farmor fick dit brev och chokladen i måndags, tack tack tack så jättemycket! blev superglad ♥



Kom ihåg mig?