Pizza cones


Igår åkte jag först till skolan i några timmar, för vi skulle jobba på yearbooken! Och sedan tog jag bara det lugnt, till middag åt vi pizza cones och det har jag aldrig ätit förut! Var iallafall gotteligottgott! 

Idag var det skola som vanligt och direkt efter så hade jag basketträning. Har även anmält mig till en grej som jag är SUPERTAGGAD över!!! Det kommer bli grymt. Berättar dock mer om detta någon annan gång när det är 100% säkert! Nu ska jag sova, godnatt! 

De ser goda ut =)

Svar: Det var jättegott!
Emmy - utbytesstudent i usa

HEJ!
Nu är jag äntligen igång med en ny blogg på blogg.se!
Jag hoppas att mina gamla läsare men även nya hittar till mig.
(Därav dessa jobbiga kommentarer)
Tipsandstuff bloggen är som den låter, en himla massa tips på hur du förbättrar och har kul i din vardag.
Allt ifrån smink&Stil till hur du gör egna bokmärken!
Inte allt för mycket text att läsa! :)

Hoppas att vi ses!

Det både ser och låter gott÷)

Svar: Det var det också hih!
Emmy - utbytesstudent i usa

ser supergoda ut, tycker din blogg är fantastiskt bra och så kul att läsa,

Kanske coolt att vara utbytesstudent, men det här kan nog ta priset, haha! SUGEN.

Svar: Haha hade aldrig hört talas om pizza cones förut, USA slutar aldrig att förvåna en!
Emmy - utbytesstudent i usa

Sådana har jag aldrig sett förut. Det ser gott ut!

Svar: Det var det också! Första gången jag åt det, mums!
Emmy - utbytesstudent i usa

Det där såg gott ut

Svar: Det var det också! Mumsmums
Emmy - utbytesstudent i usa

mums

Svar: Ja, det var det verkligen!
Emmy - utbytesstudent i usa

Coolt, aldrig sett förut! Ser riktigt smarrigt ut

Svar: Det var riktigt gott!
Emmy - utbytesstudent i usa

Nej vilka coola! Så annorlunda sätt att få den att stå :D

Svar: Ja, verkligen! :D
Emmy - utbytesstudent i usa

Såg gott ut. Är dom gräddade som en strut el gjorda så efter gräddning?
Kram Erica

Har en liten mat o bakblogg, kika gärna in. www.ericasmeny.blogg.se

Svar: De var färdiga strutar, sedan stoppade man i allt man ville ha i sin strut och sedan in i ugnen! Jättegott!
Emmy - utbytesstudent i usa

såg riktigt gott ut

Svar: Det var det också! Muums
Emmy - utbytesstudent i usa

Herregud vad gott! haha äter LÄTT hellre detta än vanlig pizza ;)

//hundredkitchenstories.blogg.se

Svar: Haha det var verkligen jättegott!! Och roligt sätt att äta pizza på!
Emmy - utbytesstudent i usa

häftigt =)

joe

Wow så gott det såg ut

Svar: Det var det också! Mums
Emmy - utbytesstudent i usa

Oj jäklar vad coolt (och förmodligen fantastiskt gott) ;)

Svar: Yes! Både ett roligt sätt att äta pizza på och supergott!
Emmy - utbytesstudent i usa

Ser gott ut :)

Svar: Det var det också! :) jättegott!
Emmy - utbytesstudent i usa

Kul idé! ser riktigt gott ut :D

Svar: Ja det var jättegott!!
Emmy - utbytesstudent i usa

Vad coola pizzor haha! Kanske ska ta och prova att göra egna.. hmm.. :D

Svar: Det tycker jag absolut du borde testa på!
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?