Baseball bound

Igår så åkte vi till Wenatchee för att kolla på när min värdmammas brorsas son spelar baseball! Det var väldigt kul och roligt att träffa de en sista gång innan jag åker hem till Sverige igen. De är så fina människor, men vet att vi kommer träffas någongång igen. 
 
Imorgon så kommer jag åka till Kanada för att gå på en "district conferance" som mitt distrikt här i USA håller. Vet inte riktigt vad vi kommer göra där, men vet att vi ska göra ett litet uppträdande på lördag kväll inför alla rotary människor, samt så kommer vi på söndag visa en video som jag har gjort! och efter konferansen så åker vi på en bussresa genom distriktet, som kommer hålla på i en vecka. Jag är jättetaggad! men helt galet att vi redan är här på våran sista träff. Detta kommer vara de sista dagarna någonsin vi alla 30 utbytesstudenter är samlade på en och samma plats. Kommer bli jobbigt att säga hejdå, jättejobbigt, men vet att jag kommer träffa några av dem igen! Sedan efter bussrean så kommer familjen vara här i USA, så efter 314 dagar ifrån varandra får jag äntligen krama om de igen. Så peppad!!! ♥
 
Ska försöka blogga när jag har wi-fi någonstans, annars hörs vi när jag är tillbaka. Kramkram

Snygga Baseball bilder! Lääääängtar efter dig! 💗




Kom ihåg mig?