Bus trip

Jag har slängt ihop en video från bussresan som jag och alla utbytesstudenter från distrikt 5060 gjorde. Vi hade en fantastisk vecka tillsammans, eller ett fantastiskt år tillsmammans. Denna bussresa var också sista gången vi alla var samlade på en och samma plats i denna värld. Saknar alla jättemycket, men förhoppningsvis så kommer jag träffa några av dessa människor igen. ♥

Herregud vilken fin och inspirerande video. Jag har följt ditt blogg under ditt utbytesår och jag måste säga att det har varit min favorit utbytesblogg. Dina videos är verkligen så himla fina. Jag funderar i nuläget på att ansöka (till rotary) år 2016/2017. Efter att ha följt din blogg är min dröm om ett utbytesår i USA ännu starkare. Jag önskar dig all lycka i framtiden! Tack för en toppenblogg :)

Svar: åhhhh vad glad jag blir av att höra det!!!!! det tycker jag absolut du ska göra, och rotary är en underbar organisation! åh blir helt glad i hjärtat av att höra att min lilla blogg kan ha inspirerat någon till att åka <3 <3 <3 lycka till du med!
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?