trehundra

300 dagar i USA! whaawhawhaat! galet, säger det ofta - men vars sjutton sprang tiden iväg? Nu är det endast 5 dagar tills jag får träffa världens bästa utbytesgäng och åka på en sista bussresa med dem innan vi åker hem till respektive länder och endast 15 dagar (!!!) tills familjen kommer hit. Ännu mera galet!! Nu är man verkligen inne i slutspurten på detta utbytesår och utbytesstudenterna 15/16 börjar bli snart redo för avfärd, vilket äventyr ni har framför er. NJUT. 
 
Jag har vädligt blandade känslor att åka hem, precis som jag hade innan jag åkte hit! Men jag börjar känna mig ganska redo, redo att avsluta denna dröm och påbörja nya drömmar som jag har! Vad som känns jättebra är att jag inte åker hem med någon ånger, ånger att jag inte provade det och det. Utan känner verkligen att jag har tagit vara på varje chans som jag fått, och fått uppleva och se jättemycket roliga saker! Tack USA för dessa 300 dagar. 
 
jag utanför bästa skolan. 

Härligt gumman! Vi ser fram emot att ha dig hemma igen!




Kom ihåg mig?