Hur packar man för ett år?

Hur packar man för ett år!? jag har svårt för att packa för en helg, och nu ska jag packa för ett helt år och ska ju till Washington och där är det fyra årstider. Wah, detta känns som en helt omöjlig sak att göra.. och speciellt när väskan bara får väga 23 kilo. Men jag har iallafall mina fina rosa resväskor som jag fick när jag fyllde 17. Tycker om de så mycket hihi. Nåväl, önska mig lycka till! för detta är verkligen sjukt svårt... ska jag ha med det? eller det? hur många skor? hur många jeans? klänningar? och så vidare...

Ska du ta med dig mycket vinterkläder? För min värdfamilj har sagt att det inte så ofta blir snö så jag tänkte typ mest ta med sommar och höstkläder ;) Tar ingen vinterjacka iaf.. Fast det går ju att köpa där också om det behövs! Hoppas du får det grymt i Washington! :D Kram




Kom ihåg mig?