Colville


I lördags så hade grannen sitt årliga "beer&cookies" party, så jag och min värdfamilj gick dit och det var jätte mycket folk där. Mest vuxna men vi ungdomar såg på film, spelade tv spel och åt kakor hihi! Var rätt kul! 



I söndags gjorde jag inte så mycket, förutom basket en timme på kvällen. Men igår så var jag först hos läkaren som gav mig tummen upp att spela basket igen, men att jag måste kliva åt sidan om ryggen börjar göra ont. Direkt efter det så åkte vi till Colville. Tre timmars buss resa enkelväg.. jag spelade min första match, fick dock endast spela några minuter. Men hade inte förväntat mig något annat, för har ju inte kunnat vara med på träningarna de senaste två veckorna! JV förlorade, men Varsity tjejerna och killarna vann! vi åkte 9:30 och kom hem 22:30, lång dag! Men det var roligt. 



Kom ihåg mig?