Dag två


Idag så for vi och sprang runt i massa butiker i ett par timmar, bland annat Victoria secret! Det var kul eftersom utbudet i lilla Okanogan är ju inte det bästa när det gäller kläder! 


Sedan gick vi och fick våra naglar gjorda! Jag valde att få en fransk manikyr, gillade när jag hade det förra gången så tog det igen! Enkelt men fint. Sedan avslutade vi dagen med att köpa hämtmat och bara ta det lugnt. Har haft en toppen bra dag med mina två värdsystrar och värdmamma, det blev en riktigt tjejdag! 

Vilken härlig dag! Du börjar ju bli en hejare på manikyr, testa även pedikyr nästa gång...puss

Svar: Testade det till homecoming dansen, det var inget jag gillade..
Emmy - utbytesstudent i usa

Hahaha åh vad roligt! Kan verkligen se dig vid pink-hyllan med massa rosa kläder ;) Saknar dig Emmy, nu är du halvvägs <3 Hoppas du har det bra :* Massa kramar!

Svar: Haha! ;) saknar dig med Anna, vi borde skypa nu på jullovet! Jaa, jag har det bra! Hoppas du också har det. KRAAAAM❤️
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?