Month 2

Nu är videon klar från min andra månad i USA. Hoppas ni gillar det! kram

Nu snackar vi feeling....helt underbar film.Du fick fram den amerikanska känslan helt fantastiskt och jag blev tårögd av att titta på den. Vacker musik och snyggt redigerat! Åååå Du ser så lycklig ut....löööv jooo

Svar: Kul att du gillade den världens bästa mammi❤️
Emmy - utbytesstudent i usa

Hej Storkusinen! Nu har jag sett filmen flera gånger. Saknar dig! Jag vill visa mina ballonghundar nästa gång vi pratar på FaceTime :) Kram Nelia

Svar: Hej fina Nelia. Jag saknar dig med, dundermycket! Åh ser fram emot att få se dina ballonghundar. Massor av kramar <3
Emmy - utbytesstudent i usa

Hej! Snacka om händelserik tillvaro, det du fått uppleva hittills är det nog många som inte hinner med på 20 år!

Jag, Max och Johanna håller på att leta en värdfamilj nu ;)

Svar: Är väldigt glad och tacksam över allt jag får uppleva!

Om ca 1 månad flyttar jag ju in med min andra värdfamilj så då blir ju ett rum ledigt hos min första värdfamilj, de tar säkert emot er! ;)
Emmy - utbytesstudent i usa

Vilken härlig film å du är så himla duktig på att fota/filma/redigera om du inte blir en ny svensk hollywood fru har du ju ngt att falla tillbaka på :) Sköt om dej å ha det bäst.Kram

Svar: hih, tack! haha ja precis, det är alltid bra att ha en plan b ;) kram!!
Emmy - utbytesstudent i usa

Åh vad fin film! Får mig att längta jättemycket till USA nu...
Hoppas att du fortsätter med videor, jättekul!
Kram

Svar: taaack!! kul att du gillar det! jag har en video från min första månad också. Ska absolut fortsätta, ska göra en video varje månad! :) kramkram
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?