Senior power

Dagens tema idag var class color. Seniors - Röd. Juniors - Gul. Sophomore - Rosa freshmen - Orange. Det var mest folk med röda kläder denna dag, så seniors vann! Yes. 
 
Sedan var det dags för ett assembly, där vi körde massa tävlingar mellan årskurserna! 
 
Stephanie, Izzy & Hannah.
 
Vi började med en tävling om vem som kunde skrika en ramsa högst.. juniors vann! 
 
Sedan körde vi musical chairs och det gick rätt vilt till som ni ser på sista bilden. Juniors vann även denna tävling. Här spelade de förresten en ABBA låt för att de har en svensk utbytesstudent hihi :)
 
Vem som kan äta en pizza och dricka fortast. Denna tävling tog vi seniors hem. Tjoho!
 
Sedan var det en tävling att man skulle sätta sju dingdongs (fråga mig inte vad det är) på sitt huvud och gå en viss längd. SJUKT svårt, men seniors vann!
 
Vem som kan springa och spotta en pickles längst. Seniors vann även denna! 
 
Kasta skor i en tunna... seniors vann! 
 
Linda runt hela klassen i toapapper. Juniors vann. 
 
:)
 
Jag & Wiebke // Wiebke, Jag & Stephanie. 
 
Vi hann dock inte med alla tävlingar som några i leadership klassen hade planerat. Men seniors vann mest tävlingar under denna assembly, så vi fick mest poäng. yayy!!! Det var HUR kul som helst!! Super bra stämning.
 
Sedan på kvällen var det dags för powder puff football och det är när tjejerna spelar football. Jag anmälde mig till detta och jag hade INGEN som helst aning hur man spelade haha, här har vi några minuters träning precis innan matchen. 
 
Var nervös innan matchen eftersom en tjej sa precis att "förra året bröt jag näsan" haha YEY, tack för den!!! 
Men vann första matchen mot sophomores och gick vidare till final mot juniors där vi tyvärr förlorade. Men det var iallafall sjukt sjukt roligt och är så glad att jag gjorde detta. Även fast jag sprang runt som en vilsen utbytesstudent där på planen haha. Men oj vad kul det var, och ingen bryten näsa! tror dock en tjej bröt sitt finger...  
 
Sedan var det dags för macho volleyball och det är då alltså killarna som spelar istället. Det var final mellan juniors och seniors och vi seniors vann. YAASS.
 
Har verkligen haft en TOPPENdag!!  Önskar verkligen att svenska skolan var lite mer som amerikanska skolan, med all high school spirit! det är ju så fruktansvärt kul. aaaaaah love love love love it. 

Du har ju ett år till på lärkan när du kommer hem det blir ju som grädde på moset efter detta år,😃😃

VILKEN DAG!!! underbart att du får uppleva the high School Spirit på riktigt! Du får väl ta med dig känslan hem o sprida den på Lärkan under ditt sista år 😀
Jag är full av beundran hur aktiva alla är, det verkar vara så lätt att ordna saker eftersom det alltid kommer så många. Folk verkar ha som prio ett att ha kul! Verkligen en positiv lärdom.

Å härliga bilder som alltid, ha kul å ta hand om dej! Kram




Kom ihåg mig?