Leavenworth

Jag har ju som sagt varit sjuk, därför har uppdateringen varit låg. Igår började jag dock må bättre så jag och min värdmamma for först till Wenatchee som ligger 1,5 timme bort och gick i lite affärer. Sedan for vi vidare till Leavenworth och kollade runt där i området, affärer och åt lite mat. Var där först på lördagkväll för att få se när det var massa lysen och sedan for vi dit på söndagen också, kulkul!  
Haha, gick förbi snabbt och såg dem bara i ögonvrån och mitt hjärta hoppade till lite innan jag såg att de bara var pappersdockor... 
 

Vilket ställe...så vackert på kvällen! Tänk om killarna varit verkliga...men då hade du nog svimmat, så det var nog bra att det bara var dockor.😘

Härligt att du är piggare, du måste ju blogga varje dag saknar dina inlägg ;)
Är faktiskt in och läser varje dag, så spännande och se allt du är med om och sen tar du ju jättefina foton också!
Ska hyra in din mamma som min personliga inredare, hon är ju så himla duktig på sånt. Kram !

Svar: vad kul att du läser varje dag! Ja det tycker jag du ska göra, mamma är duktigt hon hihi! kram
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?