ooVoo

Idag var jag hemma från skolan, har inte alls mått bra. Så typiskt att jag blev sjuk igen.. men men sånt är livet. Så har haft en väldigt lugn dag, sett på många filmer och avsnitt av idol, sedan köpte min värdpappa hem mat & milkshake från McDonalds (mums hihi... tycker dock det är godare i Sverige??) och så har jag pratat på ooVoo med världens bästa Linnéa! Imorgon spelar killarna amerikansk fotboll och vill verkligen verkligen gå och se den matchen, eftersom de inte har så många hemma matcher i år så gäller det att passa på.. men får se hur jag mår helt enkelt.. nu ska jag gå och sova, godnatt alla ♥
 

Lider med dig att du blev sjuk igen...men vad bra att ni kunde "ses" du o Fina Linnea! Hoppas du mår bättre när du vaknar och orkar med dagens äventyr. Love you❤️

Så trist att inte känna sig kry, hoppas du snart blir piggare. Här hemma är det också massor av människor som är förkylda, men det är ju klart kallt,regnigt och storm det är perfekt bli förkyldväder. Kram på dej!




Kom ihåg mig?