#PromOk?

Har haft mycket som har hänt denna vecka. Kom hem från Hawaii, flyttat, åkte till Seattle för Ariana's konsert (som var GRYYM!!!! Och ariana är världens gulligaste människa), skriver mer om det senare när jag får bilden från meet&greet:en! Det var iallafall en fantastisk upplevelse. Imorgon åker jag till Chelan för en utbytesträff med Rotary. Kommer bli såå kul! Så när jag kommer hem så ska jag fixa Hawaii inlägget, berätta mer om hur det var att träffa Ariana Grande och om helgen i chelan! Imorgon har jag även åtta månader i USA - herregud vad tiden har gått fort! Galet att detta år börjar gå mot sitt slut.. :) 

Idag blev förresten en tjej på min skola frågad till prom av sin pojkvän på det sötaste sättet jag någonsin har sätt!!! #promok? (Och nu när vi pratar om Prom, har hittat min klänning!! Yey) 


Kan inte du berätta hur han frågade henne? Har du någon speciell du vill gå med på prom? :)
Din blogg är jätte bra! =)

Svar: Har svarat nu på din fråga! Sorry att det dröjde lite ❤️
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?