Welcome home Emmy!

Hawaii inlägget för dröja några dagar till tyvärr, tog över 1000 bilder så har lite att gå igenom! Igår så packade jag ner mina saker ännu en gång, för idag flyttade jag tillbaka till min första värdfamilj, och det känns sååå bra!!! nu är jag hemma igen <3. Har även haft ett tre timmars skypesamtal med mina fina utbytesvänner och så har jag pratat mycket med hawaii männsiskorna, saknar de så mycket. Imorgon åker jag till Seattle med min värdmamma och bästis Wiebke för att gå på Ariana Grandes konsert på tisdags! vi har även meet&greet så vi kommer få träffa henne, jag är så fruktansvärt taggad och detta känns helt overkligt! JAG SKA TRÄFFA ARIANA GRANDE!!!!
 
Vi hörs när jag kommer hem, kram kram <3

Oj så trist du verkar ha det😉ha så kul på konsert!

Svar: Jo jag vet..livet är allt jobbigt just nu 😉tack!!
Emmy - utbytesstudent i usa

Sååå fint att du fick flytta in igen och så gulligt av Paige! Hoppas ni får en härlig dag i Seattle och att A.G tar sig lite tid med er fans. Puss. 💗




Kom ihåg mig?