#34


Igår så hade vi en väldigt rolig träning, första träningen man går därifrån levande hehe. Vi fick först lyssna på hög musik till allt vi gjorde och vi lyssnade på high school musical haha och sedan så avslutade de träningen 45 minuter tidigare för att överraska oss med pizza! Eftersom detta var "sista" träningen. Idag hade vi vår sista match och tyvärr förlorade vi, vi gjorde allt vi kunde så det känns lite trist att avsluta med en förlust. Men men, vi fick iallafall dessa kakor med våra nummer på, det var sött!
 
Nu är det bara varsity som har kvar matcher, de är obesegrade och har då gått vidare till playoffs och kommer med största sannolikhet också gå vidare till state! därför har de träningar i en månad till. Våran tränare sa dock att han förväntar att vi från JV ska dyka upp också, men att han kan inte tvinga oss, så det är upp till oss själva hur vi vill göra. Detta är mest för nästa år, han vill se vilka som dyker upp så de får fortsätta spela nästa år, men jag är ju inte här nästa år så har ingen aning om hur jag ska göra. Forsätta bara för att de är bra träning? men är det värt att gå igenom alla träningar och inte få spela matcher? eller ska jag bara gå tillbaka till gymmet som jag var innan basketen? fortsätta? sluta? fortsätta? sluta? JAG VET INTE. b e s l u t å n g e s t . 
 
Aja, vi får se hur jag gör! adios. 

Du får ju chansen att förbättra ditt eget spel om du tränar med Varsity gänget, fortsätt om du fortfarande tycker det är kul...det blir bra vad du än beslutar dig för! 😘




Kom ihåg mig?