Lyx


Idag på study hall så hade läraren fixar våffel party! mumsmumsmums. Jag och Wiebke fick laga våfflorna och haha det var väl lite kaos i början men sedan fixade vi det och allt blev så gott! 

Imorgon åker jag till Kanada för en utbytesträff med min organisation, sååå taggad!!! Denna gång kommer även alla outbound studenter vara med så det bli superkul! Tänk att vi redan ska träffas igen, känns som det var nyss vi stod och krama varandra hejdå och sa "vi ses om två månader" och nu är den dagen här, tiden går så himla fort!! Men har en superrolig helg framför mig och jag kommer hem på måndag så vi hörs då med förhoppningsvis massa bilder! Kraaaam på er! 

Tiden går fort när man har roligt! Ha en fin helg...

Hoppas helgen blir tokrolig! Du är ju en representant för Sweden så sköt dig ordentligt...ha ha. Puss




Kom ihåg mig?