Revelstoke, Kanada









På fredag vid 10 tiden så hämtade bussen upp mig och Jordan (som ska till Sverige) i Omak, och där var ett glatt gäng med andra utbytesstudenter. Vissa hade åkt sedan 4:30 på morgonen. gosh! Det var en lång buss resa men det var ändå jättekul, går inte att ha tråkigt med dessa människor! 
 


När vi kom fram så åt vi middag och hade "Goofy Olympics", sedan satt vi uppe till sent på natten och spelade kort, skrattade och hade det allmänt roligt!
 





På lördagen så for vi först och åkte lite ring, grillade smore's och korv! Mycket trevligt, sedan åkte vi och simmade vilket också var riktigt roligt! 
 




Sedan hade vi fritid och så spelade vi kort som vanligt, så himla roligt! Blev även prankad denna natt...mina kära vänner från Danmark, Tyskland och Belgien tyckte det skulle vara roligt att sätta shaving cream i min hand och sedan göra så jag slog mig själv i ansiktet. Mmm mys!! Hämnd ljuva hämnd säger jag bara. 
 
På söndagen så fick vi testa på curling! Sjukt svårt men det var faktiskt jätteroligt! 
 

Sedan på kvällen delas vi in i grupper, Skandinavien var en grupp och vi skulle göra en liten sketch. Temat var superhjältar, så vi hade våra flaggor som mantlar och så dansade vi till eye of the tiger och bekämpade polio (Rotary jobbar mycket med det). Vi tillochmed rappade!! Så jag rappade på svenska inför 80-90 personer. Haha gosh!! 
 
Sedan på måndagen så kramade vi alla hejdå och började bussresan hem. Jag sov ca 9 timmar sammanlagt på dessa dagar, så när jag kom hem så gick jag för att ta en liten tupplur vid 16:30 men slutade med att jag vaknade upp dagen efter, så sov 15 timmar!! Haha det var väldigt behövligt. Vi insåg dock att nästa gång vi kommer sitta på en buss tillsammans och släppa av en efter en vid olika ställen, det kommer troligtvist vara sista gången vi ser varandra. någonsin. aahh, tänk att det börjar gå mot sitt slut nu. Galet!
 
En rolig sak var under denna helg så kom vi in på ämnet Hawaii och vi insåg att vi fyra hade bokat samma resa med samma företag utan att ens ha pratat med varandra om det och de råkar vara de jag har kommit närmast också! Så det kommer bli såå kul att åka till Hawaii med dessa tre braiga vänner! 
 
Har verkligen haft en fantastisk bra helg i Revelstoke, Kanada med 70 andra glada utbytesstudenter. Älskar verkligen dessa utbytesträffar. Enbart en helg med glädje, är så lycklig att jag har Rotary som min organisation så jag får vara med om dessa träffar, de ger så mycket glädje. Lovelovelove 

Helt UNDERBARA foton som lyser äkta livsglädje! Vilken helg!!! Så kul att du får med dig några kompisar till Hawaii, nu blir det bara ännu roligare. 🌻




Kom ihåg mig?