Super bowl 2015

Igår började jag först dagen med att skypa med familjen och hela släkten, var superkul att prata med alla igen och saknar er så mycket! Sedan gick jag och värdfamiljen ut och åt på rancho chico, mums! jättegod mexikansk restaurang och när vi kom hem spelade vi sällskapsspel. Idag var det super bowl, Seahawks mot Patriots. Hejjade såklart på Seahawsk! Förstod inte så jättemycket utav matchen, men det var ändå spännande! Seahawks förlorade tyvärr och de hade verkligen ett guldläge att vinna hela super bowl, men gjorde ett stort missstag när det var 30 sekunder kvar och patriots vann. Nåväl. Reklamerna var väldigt roliga och bra och Katy Perry uppträdde i deras halftime show och det var väl den största (och typ enda) anledningen till varför jag ville kolla på super bowl, hehe! Hon var så himla bra och helt galet att jag har sett henne live. WAAAH
 
Bild från hennes konsert i September 
 
 



Kom ihåg mig?