VANS


Jag, Wiebke, Mistina och Emmy under körlektionen! 

Idag var det skola, denna vecka är det en "random acts of kindness week" så vi i leadership har planerat lite saker, ex, så har vi en lapp på varje skåp som folk kan skriva komplimanger till personen, vi håller upp dörrar på morgonen, komplimanger på speglar osv! Roligtroligt! 

Sedan gick jag på basketträningen, bestämde mig för att testa och se hur det är nu och jag ska nog fortsätta träna ändå, även fast jag inte har några matcher kvar. Motivationen var väl lite mindre men får helt enkelt se de som en bra träning! Har ju ändå inget speciellt att göra nu efter skolan, so why not!

Sedan har jag suttit och gjort ART läxan, vi skulle designa Vans-skor till en tävling där man kan vinna en resa till New York. Roligt läxa! Läraren kommer välja ut sin favorit och sedan får den personen designa skon och skicka in den till tävlingen, där de sedan väljer en vinnare :) nu ska jag sova, godnatt! 

Vilken otrolig kreativitet det finns i skolan! Kul o bra ide! Hoppas du vinner tävlingen! Kramis

Hoppas på vinst, och vilken kul skola det verkar vara. Sverige kanske borde kopiera lite. Ha det bra!

Svar: Ja, det tycker jag verkligen! :)
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?