WA


Igår så mådde jag mycket mycket bättre, så på lunchen så gick jag och köpte en smoothie på favvo caféet. Kommer verkligen sakna detta café, så trevlig personal och de vet vad jag vill beställa innan jag ens säger det. 

Idag så hade vi ett assembly, under veckan hade man fått sätta pengar i en burk till lärarna, den lärare som fick mest pengar i burken var tvungen att pussa en get. Så de tog alltså en get till skolan och en lärare fick pussa på den. Haha, himla tossigt! Sedan så hade de lite tävlingar, där de hade valt ut några från varje årkurs och jag var då såklart en av dem, jag kände på mig att de skulle säga mitt namn - bara för att jag egentligen inte ville det haha! Jag och en tjej var tvungen att göra skottkärran, och jag var då själva kärran, haha var svårt men det var faktiskt kul! 

Efter skolan så stannade jag och värdsyrran och hjälpe the middle School, fyra olika skolor var där för att ha en frågetävling och jag höll koll på poängen. Var rätt kul faktiskt! 


Idag så fick jag en sen alla hjärtans dag present av min första värdfamilj. Hade verkligen inte förväntat mig det! Älskar halsbandet så mycket och det är ett halsband jag ska försöka bära varje dag, perfekt när man kommer tillbaka till Sverige också så har man alltid Washington nära en. Blev verkligen så glad! och när jag såg halsbandet så insåg jag också hur mycket Washington betyder för mig -  mitt andra hem! 


Men ÅH vilket fint halsband! Ett sånt vill jag ha. Skulle gärna ha bästa Florida hängandes runt halsen :)

Svar: Det är köpt på kohls! Kanske finns ett med Florida ✨
Emmy - utbytesstudent i usa

Den där drinken ser sååå god ut! Rolig och konstig tävling, men påhittiga är dem. Är det alls nån som hinner plugga? Ett fint minne i form av halsbandet, så gulligt av Paige och Tim. Du har några månader kvar så njut av dem. Kramis

Asså den där smoothien ser så god ut! Slickar typ på skärmen varje gång du lägger upp en bild på den ;) Sjukt gulligt Washingtonhalsband<3

Ha det asbra de här sista månaderna nu<3<3

Svar: Haha bästa du<3333
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?