fre-mån

I fredags så var det skola som vanligt och sedan var det tänkt att vi skulle ha en basketmatch, men den blev tyvärr inställd.. och jag var riktigt taggad den gången för att ha match haha, typiskt! Så vi kollade när varsity spelade istället. 
 
I lördags fick jag verkligen uppleva något nytt! Presidenten av rotary klubben tog med mig på ett "out house race" det är alltså att folk bygger ett utedass, sätter dasset på ett par skidor, en person i där och sedan två som puttar. Haha, det var helt tossigt och väldigt roligt! I en av tävlingarna skulle de som puttar ha hinkar på huvudet, ett lag sprang nästan in i en stor brasa, haha, det kunde ha slutat illa! Var iallafall jätteroligt. 
 
I söndags så fyllde Emmy 17 år, så vi for och åkte skridskor, åt middag på Rancho Chico och sedan glass på Dairy queen, var iallafall mycket roligt! Grattisgrattis! idag så var vi lediga från skolan, så har bara tagit det lugnt, varit på basketträning och gjort klart den jobbiga historia läxan! Hoppas jag har fått med allt, för det var allt eller inget, skulle kännas lite jobbigt om man missade någon ynka liten detalj och sedan få noll poäng. Nu ska jag se på serier och sedan sova, godnatt people! 

Helt galet påhitt med racet! Det ser härligt ut när ni åker skrillor och är tillsammans. Tack för att du tog dig tid igår för att ringa hem 💗




Kom ihåg mig?