Min helg


I fredags så hade jag först skola och sedan efter skolan gick jag och Wiebke till favvocafeét och köpte en smoothie och hängde där innan basketmatchen började. Det gick bra, vi vann! Och jag fick spela väldigt mycket. Sedan kollade jag och Wiebke på alla andra matcher, vi hade det superroligt. I lördags gjorde jag inte så mycket, för hade tyvärr ont i huvudet hela dagen... 

Idag spenderade jag först några timmar med yearbook klubben, vilket var jättekul. Vi redigerade lite sidor i boken och sånt. Efteråt så for jag till min första värdfamilj och gav deras julklappar, spelade lite Wii och så åkte vi och såg taken 3 på bio. Gud vilken bra film!! Älskar alla taken filmerna, de är såååå bra!! Var iallafall supertrevligt att träffa dem igen, för det var ett tag sedan sist. Sedan när jag kom hem så badade jag och värdsyrran i jacuzzin som de har och lyssnade på musik. Trevligt trevligt! Nu ska jag sova, godnatt!



Härlig helg förutom huvudvärken! Vore kul om du även kunde hälsa på din familj i Luleå med ett livesamtal....😝

Svar: lol mamma <3
Emmy - utbytesstudent i usa

Kanske du tar upp basket karriären när du kommer hem om du kommer hem

Svar: "Om du kommer hem" haha, klart jag kommer hem! vi får se.
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?