Class of ´15

I lördags så var det graduation! Tyvärr så låter de inte utbytesstudenter vara med under själva cermonin, vilket jag tyckte var jättejätte tråkigt! Vi försökte strida emot det så mycket vi kunde, men de sa bara nej, nej, nej. Men det var iallafall kul att få se, folk höll tal, sjöng, de berättaed om stipedium folk hade fått och delade ut diplom!
 
Fina Crystal, Izzy & Amanda! ♥
 
Jag och Hannah ♥
 
Jag lånade min värdbrors gap&gown från förra året och tog lite bilder iallafall, det var kul hihi!
 
Sedan vid 21 så ordnade skolan ett party för alla seniors, som pågick hela natten. TIll midnatt så var Rotary där och vi spelade black jack och vi vann fejk pengar, sedan efter midnatt så kom en instruktör och vi körde zumba och fick betalt för varje låt vi klarade av, sedan spelade vi basket, volleyball, tennis osv! och vid 4 på morgonen så hade vi en auktion med våra fejkpengar, de hade så sjukt mycket saker! Kaffemaskiner, kameror, resväskor, smoothie mixer, tallrikar osv, mycket saker de kan ta med sig till college. Jag köpte en resväska. Vid 5 så var det lottning om de finare priserna, två ipads, två datorer, beats hörlurar, två 40 tums TV, två minikyler. Vi var ca 40 personer där så oddsen var ju rätt bra tillskillnad från en större skola, men vann inget tyvärr! Efter det så for vi till en pool och åt breakfast burritos och där hade de en lottning om pengar. 20-50 dollar. Skolan gör detta, och använder alla priser som en morot, så folk ska stanna där hela natten och inte vara ute och festa och dricka alkohol och sedan köra bil. Jag tycker detta var jättesmart, och superroligt! och jag klarade att vara uppe hela natten vilket jag inte trodde jag skulle göra! Hade en toppenbra dag iallafall ♥
 
- fina fina klassen, kommer sakna alla så mycket ♥



Kom ihåg mig?