Vancouver

På söndag, dagen efter prom, och efter en frukost med gänget så åkte jag till Penticton och spenderade dagen med världens bästa Irene, dagen efter så hoppade vi in i bilen och åkte mot vancouver!
 
Vi stannade såklart på Tim Hortons där jag köpte en nutella donut!!!! så gott!!
 
När vi kom fram så strosade vi runt och tog lite bilder.
 
Vi var turistiga med två kartor och kamera såklart!
 
Sedan gick vi och såg fly over canada och det var så himla coolt och bra!! love it!! Rekomenderas till alla som besöker Kanada :)
 
Sedan var vi ännu mer turistiga och hoppade på en hop-on hop-off buss och for och såg massa olika platser! vi blev bffs med busschauförren och skrattade så mycket. Var faktiskt jättekul!
 
Ett av alla stopp! var sjukt fin utsikt!
 
Jag och min fina italienska <3
 
Sedan på kvällen mötte vi upp hennes värdmamma för middag!
 
Dagen efter så vaknade vi upp riktigt tidigt och gick till starbucks, där vi fick nya namn! Emmy & Irene blev till Amby & Elliene, haha. 
 
Medan vi väntade på att butikerna skulle öppna så gick vi bara runt och runt och kollade på fina vancouver.
 
:)
 
Sedan blev det dags för shopping!
 
och italienskan hittade ett italiensk café!
 
Sedan hoppade vi in i bilen och började fara tillbaka till pentiction. Innan vi for så stannade vi och åt lite gelato, fanns så sjukt mycket smaker och det var väldigt gott!!
 
Vi var sammanlagt bara 23 timmar i Vancouver, men det var så himla roligt och tyckte vi hann göra massa roliga och turistiga saker haha! Är iallafall jätteglad att jag fick chansen att åka dit, hade det på min wishlist som jag fick göra till Rotary i början av mitt år, men trodde inte det skulle bli av! Var väldigt spontant också eftesom hon skrev bara några dagar innan, men det är då det blir som bäst!

Ni verkar ha haft några härliga timmar i V, du o Irene är lite lika tycker jag trots att ni har olika färger.




Kom ihåg mig?