:)


Wiebke är ÄNTLIGEN tillbaka till skolan efter 1,5 vecka borta. Stackaren åkte på influensan och vet hur sjukt jobbigt det kan vara.. Idag hade jag även en video presentation på skolan, alla i leadership klassen hade fått välja ett tema från en lista och jag valde "live your dreams"  där jag gjorde en video om mitt utbytesår. Vi kunde göra en video eller en PowerPoint. Rektorn (som också är läraren för den klassen) ville ha en kopia av min video så antar att de gick rätt bra hehe! Och förresten, har ju inte visat min video från min sjätte månad i USA. Väntar nämligen på en video från en utbytesstudent men han har inte skickat den än.. Om jag inte får den snart så laddar jag upp videon ändå. Kort video dock. 

Idag hade vi en send-off för varsity killarna och tjejerna, för de ska ju nämligen spela state i basket denna helg! Alla är lediga från skola imorgon och på fredag pga det, så jag och värdfamiljen ska självklart åka till Spokane och heja. Vi åker dock redan vid 6-tiden imorgon för första matchen är vid 10. Så är inte så taggad på att kliva upp så tidigt, men men! Idag åt vi även smiley ansikten till middag, haha. Det var intressant, Vet inte hur uppdateringen kommer bli denna helg, men annars hörs vi när jag kommer hem och förhoppningsvis har skolan tagit hem två guldmedaljer. KRAM 

Härligt hästgarv! Skönt att W är frisk igen...bra gjort med videon, kan du inte lägga upp den här?

Svar: He he.. Tror inte jag kommer lägga upp den här.. Vi får se.
Emmy - utbytesstudent i usa

Åh ditt liv i usa verkar så härligt!

Svar: Får verkligen uppleva så mycket kul :)
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?