~~~


I lördags åkte vi till Wenatchee för att kolla på basket matcher, både killarna och tjejerna vann så de är vidare till state i Spokane nästa helg! Wiho! Påvägen hem stannade vi och köpte lite frozen yoghurt, det är så himla gott! Jag tar massa bär till och lite oreo kakor, mums!!

Idag var jag först i skolan för de hade kopplat upp en tv där och då kollade vi dragningen för vem de ska spela mot K state nu till veckan. Tjejerna kommer väl möta ett helt ok lag, killarna hade däremot lite otur. De kommer möta det bästa laget redan första omgången som även var det bästa laget i hela Washington förra året. Om de förlorar den matchen kan de komma bäst fyra. Men som de sa "in order to be the best you have to beat The best". Sedan när vi kom hem så gjorde vi en filt till mig, gick till parken ett tag med hundarna, kollade på Nicholas sparks filmer och så gjorde min värdsyrra mina naglar, blev helt ok! Nu ska jag sova - godnatt!  

Rätt skön söndag alltså, gjorde ni en filt till dig? Hur ser den ut?,




Kom ihåg mig?