Denna vecka



Två bilder från konserten i skolan! 

Utsäkta för dålig uppdatering, insåg att jag har inte skrivit om utbyteshelgen i Chelan heller. Men det har varit en händelserik vecka! Det har varit mycket i skolan och mycket planerande inför prom och Vancouver. Min ägiga italienska vän som är i Kanada just nu skrev lite spontant för några dagar sedan och frågade om jag ville hänga med till Vancouver för 1,5 dag. Självklart ville jag det!!! Så på söndag åker jag till Pentiction, Kanada och sedan på måndag morgon åker vi till Vancouver! Det blir nog riktigt kul! 

Idag är det alltså prom.. jag är taggad! Jag hoppas det blir en rolig kväll. Men innan dansen är så ska jag åka och fixa naglar, hår och smink! Och sedan ska jag åka till en tjej i skolan där en grupp andra människor kommer vara. Förhoppningsvis har jag tid att uppdatera imorgon innan jag åker till Kanada, annars hörs vi när jag kommer tillbaka! Kram 



Kom ihåg mig?