Prom



Först så fick jag både hår, naglar och smink fixade! Blev nöjd med allt :) 

Sedan när David kom så gick jag och visade Okanogan, samt köpte en smoothie på mitt favvocafe! Där även ett äldre par köpte en cupcake till oss för de var prom haha.. 

Sedan tog min värdpappa lite bilder!

Sedan åkte vi till min vän Hannah och åt middag och tog massa bilder! 

Alla killar // Ben, Clay & David 


Hela gänget! 


Jag och David! 

Världens bästa Hannah! 

Jordyn & Clay // Kate & Brandon 


Sverige + Tyskland! 


Söta Amanda! 

En bild från dansen! Bästa gänget! 

Hade iallafall så himla himla roligt! Vi fyra (på sista bilden) dansade hela tiden och sjöng med till alla låtar och det var bara så galet kul! Denna prom blev så mycket bättre än vad jag någonsin hade kunnat förväntat mig. Hade en toppenkväll verkligen och detta är något jag kommer minnas länge! ❤️

Underbara bilder på en fantastisk upplevelse. Bara älskar bilden där du o D går o tittar på varandra. 💗

Så fina bilder å du är ju bara så söt, vilket minne för livet!!

Svar: Ja, det var verkligen kul!!! Tack!
Emmy - utbytesstudent i usa

Hej! Jag har en fråga. Är skolan svårare i USA än Sverige tycker du? Är det svårt att hänga med? :)




Kom ihåg mig?