Jag är hemma.

...och det är väldigt mysigt. Har bland annat fått gosa med mina söta kusiner (på bilderna har ni världens finaste Nelia). Känns också lite konstigt, som att man har vaknat upp från en dröm... en underbar dröm. Men det känns skönt att vara hemma igen, få sova i sitt eget rum, käka massa gott svensk mat och godis och hänga med nära och kära. Är väldigt glad att jag vågade ta steget att fara som utbytesstudent, bästa beslutet någonsin och det året kommer såklart alltid ligga nära om hjärtat, samt alla personer man har lärt att känna runt om i världen ♥ Nu har man plötsligt gått från att vara en utbytesstudent till en f.d. utbytesstudent - konstigt! men antar att det är dags att börja fokusera på andra drömmar man har... och vi får se vad det blir.. 
 
Ps: ett inlägg om resten av min resa i USA kommer snart.. 

Hej! Jag skulle jätte gärna vilja bli utbytesstudent. Men det ända jag funderar på är om jag skulle vilja vara det en termin/ett halvår eller ett helt år. Vad skulle du rekommendera. Tror du man får ut mycket av sin tid där under endast ett halvår eller tror du det kräva ett helt år för att känna sig nöjd?
Kramar

Hej! jag vill själv åka som utbytesstudent 16/17 men tyvärr tror jag att jag är för gammal för att åka till Australien/nya Zeeland och USA/Kandada (är 17, född i januari 1998), men du själv var 17 när du åkte så jag undrar hur du gjorde?
super bra blogg!




Kom ihåg mig?