315




Efter att ha varit ifrån varandra i 315 dagar så fick jag äntligen krama om familjen igen. Jag hade ingen aning om hur jag skulle reagera, men jag började gråta, och min värdmamma började gråta! Att de är här i staden som har varit mitt hem för 10 månader är helt sjukt! Men glad att de får se var jag bott och får träffa alla personer som stått mig nära och helt enkelt få en liten bättre förståelse om hur det har varit. Helt galet att jag endast har två dagar kvar i Okanogan, sedan har jag dock en jätterolig resa i USA att se fram emot! Men nu börjar man verkligen inse att det börjar går mot sitt slut och wow vilket fantastisk år jag har haft! Och längtar tills att få komma hem till Sverige igen, men oj vad jag kommer sakna min värdfamilj ♥
Mia

Så härliga bilder och självklart måste det varit massor med känslor då ni äntligen fick träffas igen 💕 Underbart!

Häftigt att se hela familjen samlad... däruppe i nordvästra usa




Kom ihåg mig?