En matdag i USA

Ett inlägg jag glömde publicera. 
 
Till frukost så äter jag alltid ett stekt ägg på en macka och flingor med mjölk. Helst med färska bär/frukter!
 
Alternativ 1: Lunch - Till lunch så kan man välja mellan att äta på skolan, eller ta med egen mat. Jag äter alltid på skolan och brukar alltid äta en kycklingsallad, och den är faktiskt god! (ps: jag gillar ej sallad i vanliga fall, men man tager vad man hager..
 
Alternativ 2: Lunch - Eftersom de har så få sallader så hinner jag inte alltid ta den, och då finns det att välja mellan hamburgare, pizza, nuggets, kycklingburgare etc, och då kan det se ut såhär. Man kan också välja mellan vanlig mjölk eller chokladmjölk. Sedan får man oftas en kaka också. Only in america!
 
De tre första månaderna åt jag skollunch och sedan resten av året tog jag med mat eller köpte utanför skolan. Det kunde vara allt från mackor till rester från gårdagen. MYCKETMYCKETMYCKET bättre än det de serverade på skolan. Svensk skollunch äger oki. 
 
 



Kom ihåg mig?