Senaste veckan


okej, var ska jag börja.. mycket har hänt. Men om vi börjar med de roliga sakerna, jag gjorde business week med juniorklassen och där fick vi spendera en hel vecka med Omak high school och vi fick skapa ett eget företag. Jag var i the production team och fick designa produkten och jobba mer på den kreativa sidan vilket jag tycker var superskoj! Jag har även fotat lite olika matcher för yearbook vilket jag tycker om väldigt mycket. Sedan har jag spendera ett dag med Rotary klubbpresidenten och fick se massa djur, åsnor, hästar, hundar, katter, ja.. allt! 
 
I lördags så var det tänkt att jag skulle flytta in med min tredje värdfamilj, men två dagar innan medan jag står och packar alla mina saker så ringer kontaktpersonen och säger att jag längre inte kan flytta in där. Blev ju såklart jättechockad för har ju i sju månads tid trott att jag skulle bo med dem. Men försöker tänka att allat händer av en anledning! Så jag flyttade istället in med min kontaktperson och de är världens snällaste och bor i världens finaste hus och de skämmer bort mig alldeles för mycket haha... det kan hända att jag bor här resten av tiden men det kan även hända att jag flyttar in med en annan familj. Vi får helt enkelt se! Men minst en månad kommer jag nog stanna här. Känner mig inte ledsen eller något över att det blev som det blev, utan jag har så otroligt många fina människor runt omkring mig som försöker göra allt för att jag ska må bra så det går inte att vara ledsen! ♥
 
Wiebke kom iallafall över och sov första natten med mig, vi badade jacuzzi, såg på film, käkade efterrätt och hade det allmänt trevligt. Idag spelade vi in en video (Mer av detta i ett annat inlägg) och åkte på min basketavslutning. Bra helg! Nu ska jag iallafall sova, godnatt! 

Sååå STOLT att du klarade dig igenom detta trots allt. Du är så klok och mogen och du blir bara starkare och starkare inombords....men STACKARS dig att du måste bo i detta lilla hus med pool,jaccuzi,eget badrum,nyinköpt plattTv, egen garderob, dubbelsäng m.m. Hoppas du inte LIDER alltför mycket..löööv jooo

Svar: Haha jag vet...hur ska jag överleva här hahah...
Emmy - utbytesstudent i usa

var rädd om tröjan, kortet....skulle kunna ramas in i en glasmonter och bli ett underbart minne från din basketkarriär i Usa!

Svar: Ja, har planerat att rama in kortet!
Emmy - utbytesstudent i usa

Mia

Hej! Oj, här händer det grejer! Tur att din kontaktperson tog hand om dig när det blev som det blev med den tredje familjen. Har inte riktigt hunnit med att följa dig sedan jag började jobba i februari men nu måste det bli ändring på det! :) Tänk att du bara har några månader kvar nu?!! Hur fort har det inte gått! Massor med kramar

Svar: Ja helt galet vad tiden går snabbt! Kramkram❤️❤️
Emmy - utbytesstudent i usa




Kom ihåg mig?